Takip Et:

  • Sepette hiç ürün yok.
Top
Image Alt

Şartlar & Koşullar

  /  Şartlar & Koşullar

Şartlar & Koşullar

garanti şartları

1. rkmd.org.tr satışını yaptığı ürünler için garanti belgesinde veya Fatura da belirtilen şartlar çerçevesinde üretim hatalarına karşı sorumludur.

2. Garanti süresi marka ve modele bağlı olarak değişiklik gösterebilir, maksimum 2 yıldır.

3. Ürün garanti süresi içerisinde üretim hatalarından dolayı arızalanması halinde ücretsiz olarak onarılır ve müşteriye iade edilir.

4. Azami tamir süresi arızalı ürünün, satıcıcına, teknik servislerimize, imalatçısı- üreticisine bildirim tarihinden itibaren başlar ve 30 iş günüdür.

 Müşteri kargosunu teslim alırken kontrol etmekle yükümlüdür, kargo poşetinin hasar alıp almadığının kontrol edilmesi ve hasar yok ise gönderiyi teslim alması, hasar var ise (yırtık, patlak, delinme ve ıslanma)gönderiyi teslim almayarak, gelen kargo yetkilisine muhakkak tutanak tutturması gerektiğini, tutanağı tutulan gönderiye ait hasarın gerekli evraklar tanzim edildikten sonra 45 gün içinde ödeneğini ve tutanağı tutulmayan, kargo yetkilisinden imza karşılığı teslim alınan ve alındıktan sonra ortaya çıkabilecek kayıptan sorumlu olmayacağımızı beyan ve taahhüt ederiz.

5. Garanti kapsamındaki bir ürünün hasarlı olması durumunda ve hasarın 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde rkmd.org.tr ürünün tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir ürünü, kullanıcıya alternatif olarak önerebilir.

6. Ürünün onarımı rkmd.org.tr yetkili teknik servisinde yapılacaktır.

7. Arızalı ürünler rkmd.org.tr teknik servisine ulaştırılmalıdır. Arızalı ürünlerin onarım sonrası sevkiyat ücretleri rkmd.org.tr’ye aittir.

8. Teslim tarihinden itibaren garanti süresi dahilinde bir yıl içerisinde, ayni arızayı ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması halinde üründen yararlanamama ve tamir süresinin aşılması durumlarında satıcının düzenleyeceği rapor ile arızanın tamir olamayacağının belirlenmesi durumlarında ücretsiz olarak tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.

9. Uygunsuz saklama koşullarından dolayı deforme olmuş, yanlış kullanım sonucu ezilmiş ve darbe görmüş, herhangi bir tür kimyasal madde ile temas etmesinden dolayı bozulmuş ürünler garanti kapsamı dışındadır. Ürünün düşürülmesi, kırılması, darbe alması, ezilmesi, bükülmesi, satıcı tarafından temin edilmeyen hatalı aksesuar yada sarf malzemelerinin neden olduğu arızalar, yetkili olmayan kişilerin yaptığı bakım, onarım, kaza, yangın, felaketler, taşıma işlemlerinden oluşabilecek arızalar, normal aşınma ve yıpranmalar, atmosfer şartlarından kaynaklanan çürüme, korozyon, oksitlenme, v.b. beklenmeyen aşınma, yıpranma ve bozulmalar garanti kapsamına alınmayacaktır. Ayrıca garanti belgesinde detaylandırılan diğer olumsuz kullanım durumlarında ürün garanti kapsamına alınmayacaktır.Gerektiği durumlarda istenirse ücretli onarım ve hizmetlerden faydalanılabilecektir.

10. Ortaya çıkabilecek anlaşmazlıklar firmamıza yazılı olarak bildirilmelidir.

11. Tüm şartlar haricinde oluşan problemler ile ilgili Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü’ne başvurulabilir.

iade şartları

1. Mağazalarımızdan satın almış olduğunuz ürün şayet kusurluya da ayıplı değil ve iade edilmek isteniyorsa 7 gün içinde eksiksiz tüm aksesuar ve kutusu ile deforme edilmemiş halde teslim edilmesi gerekmektedir. 
Bu noktada satıcı haklarından doğan %15’lik kullanım ve hizmet bedeli tüketiciye yansıtılmaktadır. Kusurlu ve ayıplı ürünlerde herhangi bir hizmet bedeli alınmaksızın 7 gün içinde iade hakkı tüketicide bulunmaktadır.

2. rkmd.org.tr fiyatlarını değiştirme hakkini saklı tutar. Fiyatlar piyasa koşullarına bağlı anlık değişikliklere uğrayabilir. Artan veya azalan fiyatlardan dolayı firmamız herhangi bir yükümlülük altına sokulamaz.

3. Kullanım kılavuzunda belirtilen bir kullanım hatası veya ürün standartlarında var olmayan bir sistem için rkmd.org.tr  sorumlu tutulamaz, değişim ve iade talep edilemez.

4. Almış olduğunuz ürün kargo şirketi aracılığı ile size ulaştırılmış ise ürünün ambalajına zarar vermeden açarak kontrolünü yaptıktan sonra teslim almalısınız. Sevkiyat sırasında meydana gelmiş bir eksiklik veya üründe hasar var ise kargo görevlisine tutanak tutturmalısınız. Kargo Firması tarafından oluşabilecek problemlerden firmamız sorumlu tutulamaz.

5. İade şartlarını sağlayan ürünün iadesi için varsa hediyeleri, fatura (iade faturası), garanti belgesi ile birlikte rkmd.org.tr satış yetkililerine başvurunuz.

6. İade edilecek ürünün faturası kuruma ait ise kurum ürün iadesi için iade faturası kesmesi gerekmektedir.

7. İade işlemine konu olan ürün ile ilgili olarak her türlü kargo v.b. ücretler tüketiciye aittir.

8. Ürün kontrol edildikten sonra gerekli şartlar sağlanıyorsa ilgili departman tarafından ürün değişimi veya muhasebe departmanı tarafından ödeme iadesi işlemleri takip edilecektir.

iptal – iade

İlk olarak siparişinizi ana sayfanızda yer alan “Hesabım”sekmesinden kontrol etmelisiniz. Eğer siparişiniz “Sipariş Hazırlanıyor “ya da “Kargoya Verildi” statüsünde değilse dernek@rkmd.org.tr adresine sipariş numaranızla birlikte bir mail göndererek siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Mesajınız bize ulaştığında, o gün içerisinde siparişinizin iptali gerçekleşecek ve konuyla ilgili size geri dönüş yapılacaktır. Siz de”Son Siparişlerim” bölümünden sipariş durumunuzu kontrol edebilirsiniz.

“Hesabım” sekmesinde siparişinizin durumu kargo aşamasındaysa,siparişiniz iptal edilememektedir. Fakat siparişinizin size ulaşmasıylabirlikte ürünü iade edebilirsiniz.

Satın aldığım ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?

Ürün ,varsa hediyesi ve bütün standart aksesuarları, ambalajı hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte tarafımıza gönderilmelidir. Tek yapmanız gereken, bize email yolu ile iade talebinizi bildirip iade onayı almanızdır.

İade etmek istediğiniz ürünü, siparişinizin size ulaştığı tarihten itibaren 14 iş günü içerisinde geri gönderebilirsiniz.

iade adresi

İade edilen ürünün tarafımıza ulaşmasıyla birlikte iade süreci başlatılır. Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonrapsonejewellery.com tarafından kredi kartınıza iade işlemi gerçekleştirilir. Ürün bedeli, bankanıza bağlı olarak 10 iş günü içerisinde “artı bakiye”olarak kredi kartınıza yansır. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve rkmd.org.tr’ nun bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.

 

kusurlu ürün iadesi

 

Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 14gün içerisinde iade edebilirsiniz.

Bu tür bir durumla karşılaşmanız halinde yukarıdaki adımları izleyerek ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Üründe kullanımdan doğan bir kusur yoksa ürün bedeli tarafınıza geri ödenir.

iade etme süresi kaç gündür ?

Ürün, varsa hediyesi ve bütün standart aksesuarları, ambalajı hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte tarafımıza gönderilmelidir. Tek yapmanız gereken, faturanızın üzerindeki “İade Bölümünü” eksiksiz doldurarak, Yurtiçi Kargo (444 99 99) ile aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz. gönderi ücreti size aittir.

İade etmek istediğiniz ürünü, siparişinizin size ulaştığı tarihten itibaren 14 iş günü içerisinde geri gönderebilirsiniz.

İade işlemlerinde kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

İade talebiyle rkmd.org.tr’ya gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları tarafınıza aittir.

İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansıyor?

İade ürün bedelleriniz, iade ettiğiniz ürün depoya ulaştığı andan itibaren, ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra 5 gün içinde bankanıza yatırılır. Bankanıza bağlı olarak 10 iş günü içerisinde de, ürün bedeli “artı bakiye” olarak kredi kartınıza yansır. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve rkmd.org.tr’nun bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.

User registration

You don't have permission to register

Reset password